Avreagera mig lite!

Idag har vi spenderat hela förmiddagen hos en hög med kalle-anka-läkare! Jupp.. det är såklart vårdcentralen i märsta jag pratar om! Vad annars liksom? Jag lovar att alla "låtsas-doktorer" som inte lyckats med nåt har forslats dit för man inte riktigt visste vad man skulle göra av dom!

Man får ju draaa ur undersökningarna hos dom.. Kan det vara det här? Eller kan det inte vara det häär? frågar jag medans läkaren åter igen kör huvudet i storla Läkarhandboken!

Idag skulle vi bland annat få Emilia att kissa i en kopp, och när det efter 1 timma fortfarande inte kommit nåt så tittar sköterskan på mig med sorgsna ögon och säger
"nämen det var ju syyyynd, jag skulle ju verkligen behövt ett prov där"

"Jaa, men jag kan ju inte mjölka ur kisset på ungen" svarar jag då.. för jag börjar tappa tålamodet lite med dessa människor..

Tillslut så är de klara, och jag är lika oklok som när jag kom.. Tack för den här dagen idioter!
Man ska fan vara sin egen läkare.

Sur!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag förstår dig! Stolpskott!!



Det är bra att du är hård.. dom kan ju inte sitta och rulla tummarna.

puss & kram

2011-01-21 @ 12:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0