Filiduttat!

Vad gör man när man bara går hemma, inte kan gå utanför dörren och inväntar en magsjuka? 
JO, Man målar om någonting!!

Jag fick fnatt i morse efter frukosten och bestämmde att vi skulle måla om tjejernas våningssäng!
Vet fortfarande inte hur jag lyckades övertala Micke?

Tjejerna fick såklart vara med och måla! Vilket var mycket uppskattat.. lite mer jobb, men helt klart värt det!

Blev toknöjd med resultatet!!


Fint va?? Gardinerna är INTE röda som de ser ut att vara.. de är rosa :)


Fått upp lite tavlor som tjejerna gjort själva ovanför deras skrivbord!


Tidigare i veckan så förberedde vi inför kalasen genom att baka! Bullar i massor, muffins i massor.. och chokladbollar! mumms! Vårat kök såg inte klokt ut när vi var klara!


katastrofområde


Nea färgar pärlsockret rosa med lite karamellfärg ♥


Chokladbollsbakning


Millan var också med såklart ♥


Ikväll efter middagen slängde vi ihop lite goda onyttiga milkshakes (om de fortfarande heter så, kanske kallas smoothies nu förtiden)

En skvätt vaniljglass, ett paket frusna hallon, dutta i lagom med mjölk tills den är drickbar.. och sist lite vaniljsocker! Gott


Mina hjärtan!


Sist.. men inte minst! Så har min nya fina väska kommit! ♥


Kommentarer
Postat av: Dee

Vart tusan kommer väskan ifrån? Den är jättefin! Undrar om det finns i fler färger eller andra modeller med, måste få kika! :D

2011-01-30 @ 11:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0