Fredag igen!

woohoo!
Nu är det fredag och jag påbörjar min fyra-dagars-ledighet! Det är ju som värsta semestern ju! Ska se till att hålla mig sysselsatt annars klättrar jag garanterat på väggarna redan på söndag!

I morgon är det dags för gaddning.. börjar känna att nervositeten smyger sig på! Men det är nog bara att inte tänka så mycket, och när han väl kört igång är det bara härda ut.. det är min plan!

Nu på morgonen väntar vi besök av en vän till oss, ska bli kul att ses igen!
Och sen har jag lovar tjejerna att värma lite varm choklad och göra smörgåsar och gå ut till ett "snöberg" och ha picknick. Myspys


Härligt med snö!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

När du väl har gaddat dig en gång så är det kört ;) Även om det gör ont eller inte. Du kommer sakna doften, känslan och framförallt KICKEN! Det är som en drog ;)

Vart på kroppen kommer denna tatuering att "flytta in"? :)

2011-01-15 @ 06:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0