Hockeykväll

Med det menas att Micke sitter och vrålar i soffan när djurgården tar kål på AIK!
Själv har jag satt på mig hörlurarna och lyssnar på massa skön musik!
Just nu stuttsar jag praktiskt taget upp och ner i soffan till Mikrofonkåt med September..



Förutom all bra musik jag lyssnat till ikväll, så har jag letat mig g a l e n efter mina Manolo Blahnik skor!
Inte trodde jag att jag kunde bli så förälskad i ett par jäkla skor, herregud, ett par skor!!
Om jag säger den meningen 5 gånger om dagen så kanske jag lyckas övertala mig själv tillslut! Ett par skor!

Får jag tag på en billig biljett, så drar jag över till london och köper dom! Visserligen så har jag gjort av med klädkontot för HELA 2011 då, men det kanske det är värt.. eller?

Jag slits mellan sunt förnuft och galenskap!


I hegen hade vi Pontus och Malin på middag, supertrevligt! Måste verkligen göras om!
Tjejerna fick sina julklappar av dom, bland annat ett prinsesstält! Gissa om Millan blev en lycklig liten tjej.. Under söndagen hade hela hennes rum flyttat in i tältet.. även en och annan stackars katt!



Nu är klockan strax efter 21.. dags att sova tror jag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker du ska unna dig skorna! Det är ju efter allt ditt år i år ;) ♥ Puss puss

Och Mikrofonkåtmed September är kanoooooon bra! I love It!

2011-01-12 @ 07:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0