Little Black!

Har ju för länge sen insett att jag inte kommer ha på mig en "traditionell" vit brudklänning på bröllopsdagen, men att det skulle vara en vit klänning trodde jag nog.. tills nu!

SVART är det nya VITA!!

Blir lagom inspirerad av fantastiskt vackra Audrey Hepburn!


Otroligt vacker!

I vårt lilla avlånga land har det länge varit en sorgefärg att bära svart och verkligen tabu att ha på bröllop.. trots att man ända fram till början på 1900-talet faktiskt mer än ofta gifte sig i just svart.

Vad tycker ni??


Kommentarer
Postat av: Linda

Den var JÄTTEFIN!!!

Kör på den man ska alltid gå på sin egen smak och vilja!!!

Jag röstar FÖR!!!!

2011-01-06 @ 10:22:17
Postat av: Rebecka

Det spelar ingen roll vilken färg eller modell du kommer ha, du kommer ändå vara den finaste bruden någonsin! <3

och jag kommer stå där och böla som en liten fis bara gör att ni kommer vara så fina <3

2011-01-06 @ 11:13:14
Postat av: Jenny

Jag tycker du ska ta exakt det du vill ha! Och svart är något som aldrig kommer försvinna när det gäller färger på tyger. I love black ;)



Kör på! Puss & kram

2011-01-07 @ 10:07:36
Postat av: Maja

Min var svart :)

2011-01-13 @ 20:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0