Måste flytta!

Det här går ju verkligen inte längre, nu behöver vi flytta till något större.. barnen behöver varsitt rum!
Emilia har börjat snarka!!
Och då menar jag snarkningar i klass med en fullvuxen karl!!!
I natt så vaknade nog hon själv av sina snarkningar och kom in till mig och Micke, varpå JAG inte kunde sova!
Det är ju lite skillnad när gubben snarkar, han man ju liksom bara ge en armbåde eller nåt så slutar han.. Men det kan man ju inte göra på henne! Försökte med allt! Vände henne på sidan, magen, ryggen, kuddade upp.. och hon fortsatte med sina stockar!

Slutade med att jag gick in hennes rum och somnade bredvid Linnea. Vaknade upp liiite stel, men jag fick ju sova iallafall!

I morgon är jag äntligen lite ledig, efter en jobbhelg som är förlängd till måndag med vårt nya arbetsschema! Så då ska jag rå om mina flickor! Pyamasdag lät ju grymt lockande! Tack Anne-Sofie för det tipset!
Ska passa på att baka inför barnkalaset på lördag.. och eventuellet släktkalaset på söndag.. vi har inte riktigt bestämmt oss än.



Min blivande väska som klickades hem ikväll :D me love.. tänkte att den kunde sätta lite färg på tillvaron.

Kommentarer
Postat av: Petra

Kolla upp så hon inte har trånga polyper! När barn snarkar kan sömnen störas! Kraaam till er!

2011-01-24 @ 22:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0