Rustat!

Vaknade natten till fredag av att Emilia ligger och kräks bredvid mig.. hon kräks och hon kräks och det tar aldrig stopp!
Hela familjen vaknar såklart och det är bara börja tvätta och städa av sovrummet! Slänger ner tjejerna madrasser på golvet sen lägger vi oss där istället.. Stackars Micke får sova resten av natten i soffan!

Fast så mycket sova blir det såklart inte.. Emilia stackars vaknar till och från och måste på toaletten..

Jahopp tänker jag.. då är det bara invänta resten av familjen! Kalasen som vi skulle haft hemma hela helgen för vår blivande treåring får flyttas fram, och Linnea blir otröstlig! Hon är såå ledsen! Fast det går ju över snabbt.

Jahopp, tänker jag igen.. nu måste jag fixa till här hemma så vi är redo för magsjukan! Jag tvättar, och dammsugar och städar, Micke åker och veckohandlar efter jobbet.. verkligen förbereder hemmet så vi kan ligga däckade i ett dygn!

Jahopp.. nu har det gått 44 timmar sen Emilias första kräka, och peppar peppar men än så länge har vi klarat oss!


Min lilla sjukling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0