Sjukaste!

Jahapp.. verkar vara en tradition att jag går och blir sjuk i januari!
Just nu känns det som att någon dragit med rivgärnet längst halsen på mig, mina öron är igenproppade och huvudet spränger!
Var till läkaren igår, hade CRP (sänka) som låg på 47, ska ligga på 8 typ så det var ju inte såå farligt..
Nånting är det ju som han så fint la fram det!
Näääähääää??
Det ända vettiga han kom fram till var att mina halsmandlar var borta.. han hittade dom inte! Bra där.. kanske svalt dom då? haha

Emilia fick gå hem från förskolan idag också, ont i halsen.. som ett brev på posten! Kan slå vad om att vi åker på magsjukan OCH influensan redan nu i helgen..

Och jag som har min jobbhelg nu.. bara bita ihop! Tack och lov så har jag en helt otrolig kollega!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0