Twilight

OH my lord!!

Som alltid så är jag lite efter.. hänger inte riktigt med i svängarna!
Och jag måste tacka min söta lillasyster som dumpade av första Twilight filmen hos mig sist hon var och hälsade på!
Hon tyckte det var på tiden att jag också såg dom..

Jag är helt SÅLD!!!
Fyy fan vilka bra filmer!
Efter att ha sett första filmen så åkte vi och köpte den andra.. och ikväll efter tjejerna somnat så sprang jag över till lillesyster och lånade trean.. och nu måste jag tydligen vänta ända tills september för att få se fortsättningen!!

Gisses!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

HA! jag sa ju det!

Nä det är en sån där vampyr film som inte alls är bra ;) hahaha

2011-01-05 @ 10:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0