Axelbandslöst

5 veckor kvar till den stora dagen.. Planeringen rullar och vi kan bocka av saker från våran "att-göra-lista" varje dag!

Jag tackar för det fina vädret som gett mig en aning färg på kroppen, vill ju inte stå som ett spöke i kyrkan..
Men, som jag säkert nämnt tidigare så innebär det även små problem för mig.. Axelbandslös klänning, innebär att jag i princip fått bosätta mig i små tubtoppar som jag absolut inte får att sitta där dom ska.. mina tiiniwiinisar bara bråkar med mig.. tills nu, tills idag!
och läs noga nu... problemlösaren heter W O N D E R B R A!!!
Har varit och köpt lite fina underkläder just till bröllopet och sprang på den mest perfektaste bh en kvinna kan ha!

Axelbandslöst eller inte, den sitter där den ska.. stora som små, hängiga som.. fasta? (ja det där sistnämna vet jag ju inte så mycket om då mina hänger och dinglar som två kospenar)




Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt att du äntligen hittade något ;-) man kanske ska ta och införskaffa sig en så rattarna kommer på rätt plats!

2011-07-02 @ 17:52:09
Postat av: Linda

åå vart har du köpt den :)

2011-07-04 @ 23:38:57
URL: http://lisama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0