Egen Ernst

Gjorde den otroliga upptäckten igårkväll.. jag har en alldeles egen Ernst här hemma!
Han har ordning på inredningen här hemma, visst surru.. här är det Micke som köper hem påslakan och tittar på gardiner och ljusstakar och allt möjligt..
Han lagar mat, god mat till och med! Står länge och pysslar i köket och kuckelimuckar..
HAN ser till att våra blommor överlever mer än en vecka.. han sköter vattningen (förutom min ros, den har jag stenkoll på)
Och igår satte han sig även vid symaskinen och det såg ut som att han aldrig gjort något annat! Helt otroligt!
Jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går..man upptäcker hela tiden nya sidor!
Och snart får han bli min MAN!!
Fina älskling! ♥
(älskar våran symaskin, visst ät den läcker? Fick den av svärmor.. vågar inte gissa årtal, men den är grym)


Pysslade i helgen.. bordsplaseringstavla


Testade dukningen inför bröllopet.. kommer inte riktigt se ut så här, men vi är på god väg tror jag!



Börjar få ordning på saker och ting!

Blommorna är bokade
Bordsplaseringstavlan är klar, nästan..
Vi har sytt småsaker..

KVAR ATT GÖRA

Skriva små namnlappar
Festprogrammet ska bli klart, denna vecka
Onsdag åker jag och Rebecka och shoppar klart till henne.. samt träffar frisör
Torsdag kommer svärmor över så vi kan prata lite mat och sånt..

hmm.. det var nog bara det?

Fixa klart musiken..

Känns som vi börjar få tillbaka kontrollen.. :)





Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter finemang ;) Fuskigt att du har din helt egna Ernst, jag vill också ha! Kan du dela med dig lite :P Ernst är min drömkarl. Jag längtar till den 6e nu!!

2011-07-25 @ 16:26:44
Postat av: Linda

åååå va kul ser verkligen framemot ert bröllop ska hämta kläderna idag som har kommit sååå spännande!!!

Kram

2011-07-26 @ 16:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0