häxa!

Igår när pappan jobbat klart drog vi iväg på en liten shoppingtur.. En stor glittrande boll inhandlades, alldeles för mycket mat samt några alldeles för långa naglar!
Alltså.. klart jag är tvungen att fixa naglarna inför bröllopet.. kan ju inte ha nerkapade, fula prinskorvs fingrar på den stora dagen.. så igår var jag och fixade till dom.. (på stinsen) Är glad att jag gjorde ett test innan själva bröllopet för jag blev inte 100 nöjd, dessutom blev dom liiiite föör långa.. och ja.. det var ju första gången så jag satt där som ett fån och visste inte riktigt hur jag ville ha det.. Men nu vet jag, och veckan innan bröllopet fixar jag till dom igen!
Nu ska jag mest vänja mig att bete mig med dom här..
(Ni anar inte hur svårt det är att bara få upp knappen på byxorna med långa naglar) (och knyta skor ska vi inte ens tala om)
Idag åker jag en snabbis in till stockholm och provar klänningen en sista gång och hämtar hem den ♥!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0