Klaffa dåå!

Kan inte allt bara flyta på? Jag orkar inte stanna upp och pyssla ihop små saker som går "sönder".. det här tåget måste rulla på.. annars hinner vi ALDRIG!!!

Förstod ni att det var alla bröllopsplaner jag menade..
Nu på lördag är det 2 veckor kvar.. och vi är inte klara.. vi är INTE klara än!
Jag är så nervös över att vi kommer stå där samma vecka och slita arslet av oss för att hinna få det som vi vill.. (vilket inte skulle förvåna mig.. Hallå, jag är ju tjejen som står och packar väskan samma sekund som jag egentligen borde vara på väg.. jag som får springa hem igen för jag har glömt hälften) och jag lär mig aldrig.. jag är så medveten om mitt problem.. men det går inte!!
Vad har jag kvar?
Ska göra små namnlappar till bordsplaceringen..
Ska göra en bordsplaceringstavla..
Gå och göra en beställning för alla blommor
Göra klart festprogrammet..(tar tiiiiid)
Åka och köpa lite småfix på ikea
Fixa kläder till min tärna (jepp.. ni läste rätt.. det är INTE klart än!!!!)
Göra klart spellistan för musiken..
Framkalla lite kort..
Ni ser.. och det här är inte allt.. och nu börjar jag jobba också... hur HUR??? ska jag hinna med allt??????

Kommentarer
Postat av: Diana

Du får använda dig av dina nära och kära, du har ju fantastiska syskon ;O)...inge skoj och stressa så är ni helt slut sen när dagen D kommer...Kram på dig Erika,, det löser sig ska du se om man vågar släppa kontrollen och leja ut lite jobb ;O)

2011-07-18 @ 15:23:56
Postat av: Jenny

Ni hinner! Och skulle ni känna att ni inte hinner så be om hjälp! <3 puss

2011-07-18 @ 15:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0