Krigszon!!

Det pågår ett krig i skrivande stund.. mellan mig alla alla förpipplade TVESTJÄRTAR!!!!
Det är en hemsk fobi jag har, för dom är överallt!!
Förstå min chock när jag i morse skulle ta en smörkniv i diskstället och känner en knöl under mitt ena finger, och upptäcker att det är en stor fet äcklig tvestjärt!! Stod och skrek i köket medans en förvånad Linnea stirrade på mig!
Jag slängde upp Stellan på köksbänken i hopp om att han skulle äta upp den eller nåt, sätta klon i den.. men han bara tittade på den och undrade om matte hade blivit knäpp.. "skulle han stoppa i sig den där?.. aldrig"
Slutade med att jag fick ta till vinflaskan!! Var lite rädd ett tag att botten på flaskan skulle lossna.. men den höll och tvestjärten dog!
Nu, ska jag bara komma på ett sätt att utrotingshota de små äckliga krypen!
Tydligen gillar dom inte kanel.. gissa om jag ska pudra vårt hem med kanel!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0