Möhippa!

JAG HAR BLIVIT HIPPAD!!
Så blev det alltså dags för möhippan..

Micke hade sedan månader tillbaka bokat in sig denna helg på Sonisphear festivalen i stockholm, det skulle alltså bli en helg utan pappa och jag och tjejerna skulle vara själva..
Runt 11:00 tiden ringde nån på som en galning på dörren och jag fnissar lite inombords för jag är säker på att det är Mickes svensexa (även om jag visste att det var ett helt annat datum).. hur som helst så tappar jag både hakan och låter ögon ploppa ur mig när jag ser ett helt gäng med brudar utanför min dörr.. Minns knappt hur jag reagerade eller vad jag sa.. Tack och lov så finns det på film!

Sen sker en förvandling av mig och vi skålar i bubbel! (skoja inte om Emilia var i himlen.. hon blev fruktansvärt ledsen när hon insåg att hon inte skulle få vara med på tjejkvällen)
Snabbt därefter begav mig oss mot Sigtuna och hade picknick vid strandpromenaden,  lekte lekar och utmaningar och bara hade supertrevligt och jättekul!
Slutligen åkte vi tillbaka till märsta och avslutade kvällen på hörnpuben.. och jag måste berätta det från början..
En av mina utmaningar var att jag skulle klippa 5 tvättlappar från killars kalsonger. . jag grejade 4 st och sparade den sista till Micke.. Så när han dök upp på puben började halva uteserveringen vissla och jubla medans jag grejade den 5:e tvättlappen! Sen gick vi hem!
Snipp snapp snut så var sagan slut :)
Tack igen mina brudar för en oförglömlig dag!!

Love you ♥


Var lite öm i baken ett tag.. det var inga lätta smällar jag fick


Äta kaka utan händer ;) Jag vann!! (om jag minns rätt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0