Morgonstund

Idag är det en nya dag (förhoppningsvis en dag med bättre humör.. hade en svacka igår kan man säga)
Semestern blir inte riktigt som man tänkt sig när inte båda två är hemma, och vädret är inte riktigt på min sida.. Så jag är själv med tjejerna hela dagarna och fantasin börjar tryta..
Men, det blir såklart vad man gör det till..

Nya tag som sagt..
Emilia och Linnea sitter och äter melon nu efter frukosten, det är fortfarande inget bad väder.. så det blir nog en cykel dag idag..
Igår gjorde vi massa halsband och armband innan vi tog cyklarna till min mormor och morfar..

Har ni några förslag på vad man gör under semestern vid dåligt väder, snälla snälla dela med er.. för både jag och tjejerna klättrar på väggarna snart.. (tills dess ska jag göra mitt yttersta för att veva igång hjärnan)


Ps.. Bh:n som jag tipsade om köpte jag i upplands-väsby, i en liten butik i deras centrum. Tros Shoppen heter den nog. Underbara tjejer som jobbar där, de tar sig verkligen tid för dig som kund och hjälper dig att hitta rätt.

Kommentarer
Postat av: dee

I love min Bh! Tack igen sötaste du! :D Det är verkligen den bästa BHn utan axelband som sitter och håller upp dem små :P

2011-07-05 @ 11:16:21
Postat av: Diana

Åk in till stan och gå på musikmuseet, ligger bakom dramaten, vi var där förra sommarn jätteskoj och man får prova på och spela på olika instrument och lyssna på en massa saker, perfekt för tjejerna,,kul om man får pilla på sakerna ist för att bara titta ;O)// Kram Diana

2011-07-05 @ 13:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0