Tålamod?

Ett ord som jag stolt kunde triumfera med förut.. nu är det dock ett minne blott!
Vet inte vad som hänt, men jag hinner knappt räkna till 2 innan jag har exploderat!
Det bara ryker från huvudet när jag fått "tjata" 270-11-tusen-12hundra-gånger..
Jag hör mig själv använda det förbjudna ordet INTE.. i var och varannan mening!
-Hoppa inte i soffan

-Ha inte fötterna på bordet
- Man får inte slåss

-Skrik inte

Måste ändra strategi, annars kommer jag sluta som en toker någonstans! Jag ska ha mitt tålamod tillbaka!
Det enda som hjälper mig just nu är mina joggingrundor..
Jag hoppar i träningsskorna och ger mig ut på en runda, och kommer hem och är lugn som en filbunke igen..
Men det går ju inte att ta till när som helst.. kan ju inte lämna tjejerna hemma för att springa ut och lugna ner mig!
Nee..
Sitter någon på några tips?
Jag var in på en hemsida vemuppfostrarvem Fick en del tips..
Har ni barn som tjatar? Ja, grattis, då har ni förmodligen gett mer er ett antal gånger för mycket.. varför skulle barn annars fortsätta tjata, om de visste att det egentligen inte är någon idé.. ? Jo, jag kände mig träffad..
En blivande 5 åring... ser ni vad jag har att göra med.. ser ni attityden?
Lilla Linnea! Skällde ut oss efter noter igår..
Jobbigt att vara 3 år och själv tror att man vet och kan allt själv! Sova kl 19:30? Vad är det för trams?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahahahahaha jag dööör va roligt!!! :D

minen på Emilia!! Haha stackars er!! Och hon är bara en snart 5 åring!! ;P ahahahaha tänka sig när hon är 15, ooooh hHahaha!! Det här tyckte moster va skitkul!! :D

2011-07-28 @ 09:39:34
Postat av: Rebecka

Måste bara skriva igen... HAHAHAHAHAHA!!!!!!! ;)

2011-07-28 @ 09:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0