Åter igen!

Har varit lite bloggtorka märkte jag..
Har lite smått tagit tag i mitt bröllopsliv!
Birdcage beställd!
Ljudet till festen köpt!
(vi har enligt Micke gjort ett riktigt KAP..betalade 3000:- för högtalare och förstärkare.. nytt hade det kostat 19 000:-)
((Jag lovar att Micke har tagit hem sin "älskarinna" och placerat henne i vårt vardagsrum bredvid tv:n!))
Och i skrivande stund står han och mäter med armarna som om vi skulle köpa ny tv också!
Jag har bokat tid hos frissan!
Dessutom har jag och gubben planerat in i kalendern exakt vad som ska göras och när! Stenkoll!!
Känns bra!
Mindre roligt är att Emilia har gått och blivit sjuk, stackarn!
Ont i halsen och öronen.. ingen feber men nog så jobbigt!
Mickes favoritglasögon (han hatar dom)
L o v e  I s  I n  T h e  A i r

Kommentarer
Postat av: Anne-Sofie

Jag älskar dina brillor :) Dom påminner om en sjukt, gaken kväll på Grönan <3... Och tyvärr har du nog rätt om Micke, det är hans älskarinna i vått o torrt ;)KRAM

2011-06-15 @ 11:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0