Fågelbur?

Minns ni att jag varit på jakt efter flor.. hårflor.. till bröllopet.. jag har sökt och googlat men inte hittat nåt.. nu ni!
B I R D C A G E   V E I L

Lär er det ordet så hittar ni MÄNGDER av hårflor!!

Nu kommer då nästa problem.. vilken ska man välja!

Jag önskar nästan att när man bestämt sig för att gifta sig så är det bara välja en "låda" och i den lådan finns allt man behöver.. det ska inte finnas några val får då står man ju där som ett barn i en godisaffär och kan inte välja!!

Jag stampar lite med foten i golvet.. och hoppas att något väljer åt mig!


Täcker ögonen och håret..


Eller täcker bara en del av håret, luggen?
Jag stampar...

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag tycker att det var fint när det täcker både ögon och hår, ja jisses Erika bröllop är en djungel, men jag är säker på att hur du än bestämmer dig så kommer ert bröllop att bli fantastiskt, man tror att man inte ska hinna men man gör det. Kram Diana

2011-06-01 @ 10:17:57
Postat av: Jenny

Jag tycker helt klart den första. Den skulle passa utmärkt till din klänning! ;)

2011-06-02 @ 04:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0