GnällO

Det är mitt nya namn.. GnällO.. Micke skulle säkert vara snabb på att hålla med om den mening!
Men vet ni.. Jag får gnälla, och speciellt här!
Först när jag gav mig ut på jakt efter skor till bröllopet så fastnade jag för de blå Manolo Blahnik skorna! Och hade de funnits att köpa i vårt lilla land så kan jag garantera att de hade varit mina just nu. MEN, det är svårt att impulshandla när man måste boka flygbiljett till London för att köpa dom.. Kanske lika bra det..
Men nu.. när jag satt och spånade..
Vad kommer upp om inte de här underbaringarna från Kate Spade.. och gissa vad!! De finns INTE i Sverige!!
Nu dog jag igen!

Kommentarer
Postat av: Diana

Min kära Erika.

Gå in på brandos.se där kan du filtera på vilken typ av sko du vill ha och färg. Underbar sida ;O).

Även fri frakt tur och retur om det skulle var så att inte skon var som du trodde.. // Kram på dig.

2011-06-09 @ 10:52:29
Postat av: maria

tack snälla Erika! (för bloggkommentaren alltså=)) Hoppas ni hade en mysig kväll hos Fille=) Kram kram

2011-06-12 @ 21:54:11
Postat av: maria

kom och tänka på dig när jag klickade in på denna bröllopsblogg:



http://brollopspyssel.blogg.se/index.html



=)

2011-06-13 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0