hel igen!

I fredags fick jag min efterlängtade mobil..Så nu har jag åter igen kontakt med omvärlden (helt sjukt, jag vet)
Vi har i vanlig ordning hunnit med både det ena och det andra. .
På bröllopsfronten har jag äntligen köpt tjejernas näbbklänningar, ska lägga in bild så småningom..
dekorationen är beställd, bara lite smått och gott kvar..
Prellen ringde Micke i söndags så nu har vi tid inbokad med honom..
Igår var det 2 månader kvar... 2 månader...!! Vad är det? ca 9 veckor?? Nu dog jag..
Vad måste jag göra??
-Pallra mig ner till frisören och boka upp dom (bara hoppas att de har tid nu)
-Måste pallra mig till nagelfixen och göra i ordning mina naglar!!
-Måste kolla upp make-upgrejs...
-Måste hitta skor!!!!!!!
-Måste hitta liten söt rolig väska (till mig)
-Måste hitta strumpeband!
-Måste hitta något gammalt!
-Och någonting blått!!

Och det här är bara saker JAG ska ha.. sen har vi massa andra grejer som ska fixas!
Nu dog jag igen!

Kommentarer
Postat av: malin

jag har mitt på det torra. hittade min klänning bara så där här om dagen. letande inte ens... men kan säga så här mycket om min outfit... en hatt ska gömma min frisyr ;)

2011-06-07 @ 20:41:53
URL: http://malinmygganeriksson.blogg.se/
Postat av: Erika

åååh Malin vad roligt! :) Nu blev jag nyfiken!! :D

2011-06-07 @ 21:20:24
Postat av: maria

Hej! Vad kul (och stressigt) med bröllopsplanering. Min svägerska gör jätte fina och bra naglar om du inte hittat någon till det. Hon sitter i Sigtuna i Gula Villan intill Korvmojjen..=)

http://minanaglar.se/?page_id=232 Lycka till=)

2011-06-08 @ 15:02:35
URL: http://ekersens.blogg.se/
Postat av: Lola

Men hallå!! Din mamma har ju mitt strumpeband.. Det är vitt och blått och då har du både något blått och något lånat!! Kramis Lola

2011-06-15 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0