Hmmm

Insåg nyss att det blivit väldans massa mobilbloggande här.. En liten bild då och då så är det klart.. jag behöver inte känna att jag struntat helt i bloggen..
Men nu kände jag att det var dags för ett riktigt inlägg igen!
Semestern är i full gång.. lite tråkigt att pappan i huset måste jobba, men det får inte hindra oss att njuta av lite ledighet tillsammans.. Vi har ätit frukost på balkongen hela veckan, suttit och tittat på humlor som flugit runt och på katterna som blivit alldeles tokiga av alla fåglar som flyger omkring! Bara massa mys..
I måndags var vi tvungna att göra massa ärenden inför bröllopet..

Sen köpte vi lite bröd och gick och matade ankorna..

Igår (tisdag) var det strålande väder ute och vi åkte med moster Rebecka in till stan och åt glass i kungsträdgården..Älskar verkligen våran huvudstad, den är vacker med allt vatten och gamla hus..
Minns när jag var liten och det var vattenfestivalen.. Det var så kul med alla människor och värmen.. och 90-talet!
Idag.. står bada på våran to-do-lista..
Lite bildregn.. .


Linnea har packat leksakspåsen och är på väg till sandlådan!


Min lilla älskling
Jepp, även hon inser att hon har en egen vilja och kan se väldigt bestämd ut!!
utslagen...
En frisk Emilia hade mycket energi att göra av med efter nästan 3 dagars feber!
Älskade barn!
Leker lite med kameran...
På väg till stan
Nea lyssnar förmodligen på Eric Saade
Glass i stora lass
Moster och Linnea mumsar
Det var lite läskigt med de stoora måsarna som kom flygandes..
Emilia Linnea    Moster (Emilia har själv skrivit namnen)
Vi köpte jordgubbar på hötorget och gjorde milkshake när vi kom hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0