Lite blommor och tårar..

Känner ni ibland att ni tvivlar på er själva? Det gör jag.. bara ibland.. men de gånger så känns dom som stora berg.. tvivlet alltså..

Idag så fick jag en jättefin blomma av en anhörig på jobbet.. då kan man inte tvivla längre..
Så nu är jag helt säker.. jag gör ett bra jobb, jag gör faktiskt det..

(visst.. jag har ju haft mina aning innan om att jag skulle vara alldeles utomordentligt duktig.. men det var ju bara vad jag själv trodde.. hehe)

Men just de här blommorna betydde något oerhört mycket för mig.. Ska vårda dom väl! (och om jag inte lyckas så ska jag snabbt delegera den uppgiften till Micke.. han kan man lita på)


Så vackert!





tittut


jorå.. i vanlig ordning gick jag loss med kameran


Man ser nästan "ådrorna" på den här blomman...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Superfina :)

2011-06-23 @ 06:38:48
Postat av: Jenny

Vad fint!! Man blir så glad :) Och tänka sig att det bara behövs en blomma! Glad midsommar på er. Kramar

2011-06-24 @ 08:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0