2 dagar kvar!

Två arbetsdagar och sen är denna monstervecka över! 5 dagar i veckan.. jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag fattar inte hur folk orkar. . Måndag-Fredag!
Visst.. antagligen så är det tyngre när man jobbar skift.. kväll, kväll, dag, kväll, dag.. Inte undra på att man är som man är!

Jag och Millan sitter här i köket och äter frukost tillsammans, Vi har kollat runt på lite bloggar och nu berättade jag att jag skulle skriva lite om oss.. och nu säger hon så här:
"Mamma, skriv att jag älskar dig"

Upptäckte att en nära vän till oss ska få tillökning med en lite valp! Och när jag berättade det för Millan så blev hon jätteglad och nästan lite tårögd! Hon verkligen ÄLSKAR hundar och hon har till och med fått tillåtelse av Vince att skaffa en hund.
Nu är ju bara problemet att pappan i familjen inte tål hundar..


Titta så söt lille Stinson är!
Grattis igen Jenny och Kim!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhh vad gulligt skrivet!! <3 Men det blev ingen Stinson. Uppfödarna hade missuppfattat vilken utav hanarna vi ville ha, så den bruna (som vi trodde vi skulle få) finns inte kvar längre. Men kanske att vi tar den vita (brorsan) istället.

Så tråkigt att det blev såhär.. men vad gör man liksom?! :(

2011-03-17 @ 10:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0