Frillan

Så var den stora hårklippardagen här.. (jupp.. är man som jag, snål och lat så blir det ungefär 1 gång om året) (men det ska bli ändring på det nu) (det säger jag varje gång)

Blev INTE som jag tänkt mig..
Talade om för frisören om mina mina planer på kopparrött, men eftersom jag även sa att jag var osäker på om jag skulle våga, så avrådde hon mig det röda.. åtminstånde så nära bröllopet.. all form av rött är tydligt skiitsvårt att få bort sen..
Så då skulle det bli ljusare istället.. inte så ljust som jag tänkt mig heller, men jag är nöjd.. nu iallafall!

MEN.. när jag väl kommit därifrån och insett min besvikelse över att det inte blev rött så blev jag mer bleslutsam om att det SKA vara rött. Nu ska jag bara låta håret vila ett slag sen slår jag till..


Lite ljusare..


Väl hemma igen hade jag och mina fina flickor picknick i deras "gräsmatta"
Dom hade turen att få vara hos min mormor och morfar medans jag var i uppsala hos frissan.
Tack igen underbaraste underbara bestemor och moff!


mitt lilla troll


Alla gossedjur var hedersgäster.. även barbiesarna var med!

Och på tal om barbiesarn!

Idag höll det på att inträffa en katastrof!
När vi i morse skyndade oss iväg till min mormor och morfar så tröck jag (i all stress) ner Killen (barbie Ken)
i ytterfacker på ryggsäcken.. och är vi var halvvägs så upptäcker vi att Killen har ramlat överbord!
Åååh neeej!
Linnea blev såklart jätteledsen, och jag fick lite smått panik.. övervägde till och med att fortsätta och köpa en ny Kille istället för att vända hem igen..
Efter några sekundrars tänk så slängde jag upp Linnea på höften och älgade hem igen. måste sett ganska rolig ut!
Killen låg iallafall kvar strax utanför våran port, helskinnad.. bara lite förfrusen stackarn!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du vart jätte fin i håret! Jag vill också färga rött fast rödare än vad du vill ha. Gav mig på en röd färg, men det slutade med att bara utväxten vart röd :S eftersom jag hade svart i topparna. Så nu ser jag ut som en dåre :D

2011-03-07 @ 16:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0