Pyssel

Ett tag så funderade jag faktiskt på om inte bröllopsplaneringar kan vara en riktig pröving för förhållanden.. jag undrar, av bara ren nyfikenhet, hur många par som faktiskt ställer in sina bröllop på grund av att de inte kan komma överens..
Jag var nästan säker på att Jag och Micke skulle ha våra små interna krig då vi påbörjade det här..
Han ville promt ha ett stor och flådigt, och jag hellst en liten avstickare på arlanda..

Men vi har fått till det ganska bra, mötts på vägen och faktiskt.. så kommer vi överens om det mesta!

Igår satt vi i två timmar och filade på inbjudningskorten.. och vi fick fram en vinnare. Så nu är det bara köpa hem mer papper och så kör vi en pysselkväll han och jag.

Känns bra, känns riktigt bra! ♥


Kommentarer
Postat av: dee

Försökt skriva till dig på fb men du finns inte kvar?



Tänkte kolla om det är okej att du och min bakkompis byter mail eller så så ni kan prata bättre utan mig som mellanhand? Om du fort. är intresserad utav det? :)



Kram!!

2011-03-21 @ 19:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0