Sjukling igen!

Det blidde inget jobb idag..
nääähäää.. vad blidde det då da?
Jo det blidde vab med en sjuk Emilia då da!

Ursh.. det är det absolut värsta jag vet, att vabba! Barnet är sjukt, bara det är ju tråkigt.. sen kan man inte göra nååånting!
Och idag som det är så fantastiskt vackert väder, suck!

Linnea var dock bestämmd i morse med att hon skulle till förskolan, det var var nog bäst så.. där fick hon ju leka med kompisar och vara ute!

Själv har jag passat på att städa lägenheten, tvätta upp barnens skitiga utekläder (evighetsgöra) lagt ut massa saker på blocket (vårrensning)

Pappan i huset har flygit till Malmö! Ska på någon invigning genom jobbet och sova på hotel! Lyx! Men det är han värd, ååh så han är värd det! Men vi kommer sakna honom!


Vad tycker ni om Emilias prinsar och prinsessor? 4 år liksom!!! (jepp.. jag skryter, och det kommer jag fortsätta med)
Obs.. Det är Linnea som gjort en hulken av ena prinsen!

Kommentarer
Postat av: Anne-Sofie

Millan ÄR duktig som attans :)

2011-04-01 @ 20:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0