The Dress!!!

I morse tog jag en lång och härlig dusch, la till och med lite tid på att få ordnig på benen.. Varför?
Det var dagen då jag åkte och köpte min brudklänning!!


Jag har under den senare delen av bröllopsplaneringen hela tiden inriktat mig på att bojkotta allt vad brudbutiker heter, jag skulle köpa min brudklänning i en vanlig affär, hellst en från 50-talet på second hand.. Enkelt, billigt och perfekt.

Men, nu närmre jag kommit bröllopet dessdå mer osäker har jag blivit på vad jag vill ha..
Så det var ju lika bra att dra iväg till en brudbutik och få på sig en brudklänning, "bara för att"..

En vän till mig sa till mig att jag inte skulle oroa mig, klänningen skulle hitta mig.. och det gjorde den! Jag lovar att den hängde där inne i hörnet och SKREK efter mig! Och när jag väl fått den på mig var det som kärlek vid första ögonkastet! Det var bara den jag skulle ha..
Provade även ett par klänningar efteråt.. men det var ju som att äta blodpudding efter att ha fått smaka på oxfilé!

Så.. nu hänger den i trygt förvar hemma hos min söta gulliga lillasyster Rebecka!

Nu gäller det bara att hålla den hemlig för Micke.. han är sååå nyfiken :)


Kommer  granterat vara mer klädd än den här bruden iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0