tröttsamt!

Herregud! Åter igen har jag gjort upptäckten vilket idiot jag måste vara!

Efter att jag lämnat tjejerna på förskolan så gick jag hem och började fillidutta.. sen slog jag mig ner framför den här dumburken och började leta efter lite vårfint att klicka hem.. Nu har jag suttit i 1 timma, på olika shopingställen och gjort i ordning massa "kassor".. allt jag behövde göra var att slurföra affären men så sket jag i det och klickade ner istället!

Men så slog det mig.. Hur mysigt är det inte att gå och strosa inne i Stockholm, prova lite kläder, ta en fika någonstans och sen åka hem med kläder som man faktiskt vet att man vill ha och sitter bra!

Speciellt en sån här dag när vårsolen lyser och det kliar i plånboken att sätta lite sprätt!! TUR att jag snart ska gå till bussen och åka och jobba! Mycket tur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0