Uppdaterat!

Inte ett år för tidigt att jag gjorde en makeover för den här bloggen!
Men jag hade inte klarat det utan bästaste Elsa! Min lillebrors flickvän! Snacka om att jag tappade hakan när hon filliduttade in min bild i ett naffs!
Hon har också lärt mig hur jag ändrar bakgrunden, så bli inte förvånade om min blogg en vacker dag är prydd med gummiankor eller liknande!

Tack tack tack igen Elsa! Du är helt fantastisk! Och Krille, var rädd om henne!

I morgon ska jag slänga ut lite nya bilder från veckan! Nu.. sova!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den vart jätte fin!!! Jag vill också ha en ny!!!

2011-03-31 @ 16:18:51
Postat av: Krister

Klart jag är rädd om min älskling Elsa <3

2011-03-31 @ 20:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0