ajcaramba!

Dagarna dom går och går.. efter varandra.. måndag,tisdag,onsdag,torsdag,fredag,lördag,söndag!

Har tillbringat de närmaste dagarna på jobbet mellan 7-21 och jag är RÄTT slut i kroppen.. konstigt nog, det borde vara huvudet som skulle vara förstört.. men det verkar som jag har ett psyke av stål! Skyller allt på min uppväxt!
Nej, jag har verkligen inte ett psyke av stål.. jag kan bryta ihop och gråta för minsta lilla, medans andra saker inte ens berör mig.. skyller igen på min uppväxt!
Har mitt upp i allt jobb hunnit med MASSOR! oj oj .. lovar att vilken dag som helst komma med uppdatering!
Nu,, halv 10, en fredagskväll tänker jag  ta mig en kall och hoppa ner i badet!
Måste få passa på att hylla denna underbara människa som har kommit in i mitt liv som en stormvind! min "storesyrra" MIN kollega, MIN vän.. Underbara underbaring! Sprudlar av liv och får en alltid på bra humör!
Tack för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Anne-Sofie

TACK <3 Gulliga lillasyster :),du är en helt underbar,galen,rolig,knäpp,och helt underbar person !! Man bara MÅSTE tycka om dig annars är man skvatt galen ! KRAMAR

2011-05-15 @ 12:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0