Bröllopsfeber!

Okej, nu tar vi djupa andetag... Hur var det man gjorde nu vid förlossningen? profylax?
Äh..
3 månader kvar nu på fredag.. NU går det med stormsteg!
Vi kan bocka av
Inbjudningskorten.. färdiga och skickade! ! !
Jag har skickat in papper till skatteverket om hindersprövning och ändring av efternamn
(satt för övrigt och övade på min nya namnteckning och konstaterade att det krävs många timmars övning på den.. Emilia skriver sitt namn finare än mig just nu)
Vad mer är gjort?
Ingenting.. INGENTING!!!
Får snart panik i brallan.. Förstår inte hur folk utsätter sig för sånt här!
Ger mig själv en käftsmäll nu.. Skärp dig Erika!

Vad som är oerhört viktigt är att inte glömma bort varför man gifter sig.. Inte är det för att ha en fest iallafall, inte är det för att "sticka ut" .. och inte heller för att ha släktträff eller en reunion från förr!

Kommentarer
Postat av: malin

ååå... vilka fina inbjudningskort ni gjort! min hjärna har redan börjat snurra på skor. men temat gillar jag skarpt. ska nog precis nu glo runt på nätet efter fina pupper ;) kram

2011-05-04 @ 19:18:26
URL: http://malinmygganeriksson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja tack för inbjudan! vi kommer självklart <3 puss

2011-05-06 @ 08:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0