Flor? Hårflor? Hattflor? Florhatt?

Ska det allvarligt talat vara så svårt att få tag på lite flor?? Trodde i min vildaste fantasi att det skulle vara det enklaste att införskaffa.. min ICKE!!
Börjar undra om det heter något annat?
Nu är det bara 2 och en halv månad kvar till bröllopet.. och NU är det nedräkning så jag får lust att kräkas..
(nervös? Ja!!)
Tycker inte om att stå i centrum, tycker inte om att synas, vill inte ha alla blickar på mig.. och det känns som att det är rätt oundvikligt om man gifter sig.. (vi skulle åkt till Arlanda.. vad tänkte vi på??)
Helt ärligt nu, jag längtar faktiskt! Det kommer vara pirrigt, men jag längtar efter att få stå där framme bland alla som står oss nära och säga Ja till Micke!
Är det inte fint så säg!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får köpa dig ett gäng apelsiner som finns i ett sånt där nät av plast liknande material så kan du sen klippa till dig lite flor :-P



Nej då, skojade bara! Det är riktigt fint, skulle jag med kunna tänka mig att ha på min blivande bröllopsdag! p&k

2011-05-17 @ 09:26:50
Postat av: Diana

Hej Erika,, du som är så duktig och fixar, finns att köpa flor på Panduro, och då kan du gör ditt egna som ingen annan har ;O).

Kram Diana

2011-05-18 @ 11:24:57
Postat av: Ankie

Hej vännen! Åhh vad spännande, jag är oxå nervös såhär på avstånd för er skull. Flor är så underbart fint!!! Inte slöja utan flor ska d va och så kan man nog känna sig lite mindre naken när alla tittar på en... ;)



kramen

2011-05-19 @ 17:18:53
URL: http://ankiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0