jahopp!

Nu är den här veckan slut.. det har varit lååång, känns som jag hunnit med saker för 3 veckor framåt! men icke.. i morgon börjar det om på nytt..

Bland annat tog jag ut en "Erika-dag" Egentligen hade jag inget val, egentligen blev jag tvingad till det av en vän.. men gud så rätt hon hade.
Man behöver verkligen ha en egen-dag nångång ibland.

Under min dag åkte jag och hälsade på min äldsta vän Jenny som jag tyvärr inte träffar så ofta då hon bor så långt bort. Men nu tog jag mig tiden och vi hade en jättemysig stund. Lagade favoriträtten spagetti med köttfärssås och satt på balkongen och lunchade, snackade av oss lite!!


Jennys lilla bebis Walter som är sååå sööt!


Kolla in gossedjuret!
Jenny, om du nångång tröttnar på honom... GE HONOM TILL MIG!!

Efter en stund med Jenny och Walter åkte jag tillbaka mot stockholm igen för att ge mig ut på jakt efter tärnklänningar till barnen. Hade spanat ut några på Zara, men nu var dom slut..
Hade iallafall en fortsatt trevlig dag.. strosade runt en stund och sen tog jag tåget hem.

Att jag jobbade en hel del förra veckan har jag redan skrivit om, så det behöver jag ju inte nämna mer..

Verkar som att jag kommit igång med min träning nu.. Känner att jag faktiskt klarar av att andas medans jag springer nu. Har visserligen fortfarande rätt taskig kondition men det blir bättre och bättre.. och bättre.
I morgon blir det en runda igen efter jag lämnat tjejerna på dagis..
Funderar faktiskt på att anmäla mig till någon löprunda, typ tjejmilen eller nåt. Skulle vara en kul morot!
(som om jag inte hade nog med bröllopet)

Fredags stupade jag när jag kom hem, var så trött att jag tillochmed glömde bort ett att gå och fira min vän som fyllde år. Förlåt igen!

Lördags var det konfirmation på schemat! Det var fint, lite långdraget kanske men fint. Passade på att fota lite i kyrkan eftersom vi faktiskt om snart 2 månader går fram där själva för att bli man och hustru! Herregud..


Den är fin den kyrkan!


Nea ♥ hade lite svårt att sitta still i kyrkan, så hon och pappa gick ut och plockade blommor istället


Vilda Millan.. min lilla minitonåring! ♥


konfirmanderna ..

Vad mer har hänt? Massor! jag känner mig lite glad faktiskt.. Micke tror att det är våren som gör mig lycklig, och så är det nog! Man blir ju lite gladare då.

Har fått en ny "syn på livet"... igen.. dom kommer och går de stunderna måste jag erkänna. Jag får infall och vill vara lycklig och leva livet i nuet.. Förstår verkligen att man bara lever en gång och ska ta vara på den tiden. Sen faller man som vanligt in i vardagen igen.. slår på kaffebryggaren samma tid varje morgon, vet exakt vilken tid på dygnet övriga familjemedlemmar ska gå och bajsa, går och lägger sig kl 22:00 varje kväll.. hoppsan.. upptäckte precis att jag är sen.. klockan är ju 22:29 nu..

Nämen.. är lite glad faktiskt, kanske är för att jag börjat springa, kanske är våren, kanske något annant?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart du får han då!! Fast jag tror inte jag kommer tröttna.. för är han olydig och jobbig så behöver man bara kolla på honom så smälter man ;)



Jag längtar tills den 6e augusti!! Ska bli så mysigt <3



Och sen vet jag exakt varför du är så glad :D Kan vara en stänk av våren men även något annat!!



puss!

2011-05-16 @ 00:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0