Ont det gör ont!!

Igår tog jag nog min träning till en ny nivå.. lämnade "lillrundan" på asfalten och begav mig in i skogen och spåret på 7,5 km! Fruktansvärt hemskt och jobbigt och alldeles.. alldeles underbart!! Svetten rann, jag flåsade som en hund, svalde en och annan mygga.. Men jag älskade det!! (kanske inte myggorna) Skööönt!!
Anne-Sofie hade en rolig stund igår kväll när jag praktiskt taget ramlade in i hennes hall.. spagettiben var förnamnet! "vatteeen" sen dog jag på hennes köksgolv! För att sen springa sista biten hem.. Så det blev nog mer än 7,5 km.. kanske 8,5?
Idag.. gott folk.. har jag ont i kroppen!
Nu ska jag klicka runt efter lite sommar vänliga träningskläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0