Run Forest Run!!

Visst är det svårt att hitta en träningsform som passar en själv?
Jag är verkligen inte personen som ställer mig i ett gym och lyfter skrot bland andra svettiga människor.
Simning och vattengympa provade jag för ungefär 1 år sen.. det var VERKLIGEN en skön träning.. och man hade grym träningsvärk dagen efter.. men det var ändå något som saknades. .
Och nu har jag nog hittat rätt.. ut och spring!
Man får frisk luft, man känner att kroppen arbetar. . man bli tungandad och får nästan blodsmak i munnen (okej, nu tog jag i.. men ändå)
Hur som helst så är det SKÖNT! Skön träning, kräver inte så mycket mer planering än att det ska passa resten av familjen.. och så kanske man inte ska slänga i sig en pizza 20 minuter innan man drar iväg (jepp.. har lyckats med det med) inget att rekomendera.. degklumpen slängdes runt i magen på mig när jag sprang så jag fick nog blåmärken inifrån!
Idag.. har jag ont! Men det gör inget, det är ett bra ont!

Kommentarer
Postat av: Anne-Sofie

Ja du vad säger man om ditt lilla äventyr.. Du är galen för dom som inte visste det.. Men,men frisk luft är ju bra sägs det :)

2011-05-05 @ 10:48:23
Postat av: Diana

skratt Nää Erika det är nog inte hit att käka pizza innan du sticker ut och springer,, du är för GO ler. Kram Diana

2011-05-05 @ 11:09:00
Postat av: Jenny

Ja hade jag också varit lika smal som dig så hade jag nog också sprungit, men just nu orkar jag inte bära på min egen kroppsvikt i "runmode" ;)



Heja heja!

2011-05-06 @ 08:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0