*censurerat*

Igår kväll var jag på ett.. hemmaparty.. ni vet typ som tupperware, fast nu var det inte det..
Man skulle kunna säga att det var en annan typ av plast.. och gummi.. och sånt. .
Första gången för mig.. och jag kan bara sammanfatta det som  i n t r e s s a n t

Men kul var det! Riktig roligt och jag skrattade så jag fick ont i kindmusklerna!
Linda visar upp en annorlunda form för sockerkakor!
Innan partyt bjöd Linda på riktigt mumsig middag! Det var någon form av fläskfilégryta som jag bara måste ha recept på.
I vanlig ordning blev mina ögon rödsprängda framåt tio-tiden.. och det var svårt att hålla gäspningarna borta.
Men det var en mycket trevlig kväll, och Tack igen Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0