en vanlig sketen dag!

Onsdag..
Fick sovmorgon av tjejerna till 07:00.. det tackar jag för. Kände mig fullkomligt utvilad!
Gick som en annan zombi ut till köket för att dra igång lite kaffe och upptäcker att kaffefiltret är slut! SLUT??? Hur i hela helvetet gick det till??
Jag drar iväg ett argsint sms till min make.. den stackarn som inte ens dricker kaffe.
Så jag dränkte mina sorger i en sockerbomb i form av två glas oboy!
Började få tillbaka humöret och satt och planerade med tjejerna om vår kommande skogspromenad som vi skulle på idag.
Kom då på att jag inte hade någon bröd kvar till Emilia.. så det var ju bara ställa sig att baka. (tack gode gud för köksassistenter)
börjar få in snitsen nu tycker jag! I med både det ena och det andra så blir det kanon! I bakgrunden ser ni vår fina köksassistent som vi fått ärva av Mickes mormor Aina! Den är gamal och fungerar klockrent!



Så fort brödet var klart så drog vi iväg!
Mötte upp "faster faster" och moster Becka..
Underbart härligt att vara ute i skogen tycker jag! Man blir lite lycklig!
gissa vad vi hittade? I november?


tadaaa

Moster Becka gör en Kapten Morgan


orginalet!


Linnea var inte sen med att apa efter! Fast hon gjorde enligt henne själv en Kapten Morv!!


Emilia däremot hittade en "etta" som hon här stolt visar upp!


mumsar i oss varm choklad och smörgåsar!


våran "faster faster"




Sen gav mina förfrusna fötter upp.. kändes som att tårna skulle ligga kvar i skon när jag tog av mig den.. men lyckligtvis var inte fallet så. Längtar efter snön så jag kan dra på mig mina varma sköna skor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0