Hatad?

Har du någon gång vart med om att någon tittat på dig, och man verkligen kunnat se att personen hatat dig? Att förakten lyst igenom alla ynkliga försök till ett leende?

Det har jag, ganska nyligen fått uppleva.. och då ska jag tillägga att jag ALDRIG träffat människan tidigare.
Personen tittade på mig som om jag vore självaste pesten.. Och jag stod där som ett fån och fattade ingenting!

Visserligen är jag nyklippt, och ja.. min lugg blev i vanlig ordning misshandlad (vilket har blivit lite som en regel när jag är och klipper mig) Men det vore väl långsökt om det var därför personen tittat så elakt mot mig? Eller va fan? Det är nog mer logiskt om det vore så..

Hur som helst så får jag ändå aldrig reda på varför.. men det var en konstig upplevelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0