Höstmurr!

Hösten hänger sig kvar med järngrepp!
Det är blött och ruggit.. och inte en antydan till att snön skulle vara på väg!
Och jag är inte riktigt nöjd.. Jag vill ha MASSOR av snö! NU!!
Jag blir deppig av det här!

Medans vi väntar så händer det massor av saker.. eller nja, nu tog jag väl i från tårna igen.. händer inte så mycket faktiskt. Därav min minskade lust för bloggen.

Micke har fått sin 30 års present! Äntligen!!
Och med dennas ankomst så förvandlades "mitt" vita vardagsrum till något murrigt och mysigt!

Det kalla vita är ett minne blott! Nu vill jag ha in värme, "jägar-stuge-känsla" (minus alla döda huvuden på väggarna, och allt furu) Jag vill ha brunt, och rött, och grått.. och en skvätt vitt då. Massa fårpälsar lite här och där.. och ljus!

Förstår ni vad jag menar??


Jag är inte där än, men har kommit en bit på vägen! Mera murr!!



Kommentarer
Postat av: inger

Kan bara hålla med dig Erika vill ha snö och det ska vara vitt ute nuu

2011-11-20 @ 21:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0