Ledig dag!

Äntligen fick jag en ledig dag.. (låter som att jag aldrig är ledig.. men det är jag.. men numera försvinner många av mina lediga dagar i veckan, pga jobb)
Men idag "tog" jag ledigt..
Härligt underbart att ha en dag med mina favoriter!
Vi satt och åt frukost länge och när den var slut så satt vi tillsammans och spelade lite bolibompaspel på datan! Blir lika förvånad varje gång jag inser hur duktiga barnen är. De vet exakt hur de ska flytta musen och klicka med knapparna!
Sen hade vi pysselstund!
Passade även på att rulla bort till Barbro och Moffen ♥
Där säger Emilia "jag är hungrig mamma" vilket egentligen betyder "jag vill ha fika"
Älskar mina morföräldrar, dom är i världsklass vill jag lova!
sen var det dags för lunch.. och bilden ovan visar hur jag numera lyckas få i tjejerna grönsakerna!
Slänger jag ihop allt så ratar dom det direkt! Men det här är perfekt! Och gör man det innan man börjar med själva maten så kan barnen småäta lite under tiden..
Vince har ätit sin första spagetti idag! kul syn måste jag säga!
Våran vilda 3 åring! ♥
och denna där.. blivande 5 åringen! Älskade unge ♥
Tittar på djungelboken..

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mosters fina tjejer <3

2011-11-05 @ 09:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0