Linneas tankar..

Linnea och jag är ute och promenerar en dag, bara vi två..
Hon ser ett staktet och säger att när vi köper hus så vill hon måla vårt staket rosa.. Jag frågar henne om hon tror att pappa skulle vilja ha ett rosa staktet..
Hon funderar en stund sen kommer hon på att vi nog ska måla staketet i alla färger.. som ett regnbågsstaket!
Vi fortsätter vår promenad och Linnea tittar upp mot himlen och frågar mig om vi inte kan måla den också.. "Ja, det är klart vi kan" svarar jag.. Linnea tänker lite till och säger att vi nog måste ha en jätte stor steg! Jag svarar då att vi kanske kunde ha en studsmatta och hoppa upp och måla himlen.. "eller en jätte stor stege" svarar Linnea
Sen tänker hon lite till och säger.. "Mamma, när vi målar himlen så kan vi se jättelångt.. och så kan vi se Charlie! "
Charlie är den finaste babyängeln som finns! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0