Bullar och bamsestor mysfåtölj!

I morse vid frukosten såg jag hur Emilia njöt av sitt hembakade bröd.. och en liten lillasyster som satt brevid och suktade med ledsna ögon..
Livet är inte rättvist, jag vet.. men man kan ju försöka iallafall, så idag var det bara ställa sig och baka lite "vanligt" bröd.. som Linnea kunde så smaska i sig.
Vad gör man inte för de små liven liksom?
Frukostbullar

Efter frukosten åkte hela familjen till Eurostop, Micke skulle lämna in bilen på service.. (och gissa om det känns skönt i magen att kunna göra sånt utan att bry sig om kostnader! Våran bil är leasad, hyrd, så vi betalar en summa varje månad, och behöver inte betala en krona när det är dags för service eller om bilen går sönder! fiffigt va?)
Passade på att veckohandla och sen gick vi på jakt efter varsinna innetofflor till tjejerna att ha på förskolan!
Hittade dessa fina på HM! Blir perfekt nu när golven börjar bli kalla igen!
Nu på kvällskvisten begav vi oss mot kära moster!
(ja, vi är lite udda.. jag säger kväll när kl bara är 18.. )
Hos moster åt vi mumsig smörgåstårta och träffade härliga människor som vi inte sett på länge!
Älskar Rebeckas och Jimmys nya soffa och fåtölj! Man försvinner i den! Sååå skön!
Två vildingar ♥
Nu ska jag slänga mig i soffan och glutta på tvn en stund! Innan det är dags att sova.. herregud, klockan är ju 20:00.. snart natt! hehe

Kommentarer
Postat av: jessica

åå va goda dina frukostbullar såg ut!! mums kan jag få recept? puss

2011-10-22 @ 08:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0