fortsättning Geneve 3!

Nu kommer bilderna lite i oordning, eftersom jag måste göra "nya inlägg" efter ett tag.. förstår ni? Inte jag heller!
Våran vy när vi väl kommit upp.. Mont Blanc!!
Och jag förbannade min kamera för att den inte kunde fånga upp exakt det jag såg med ögat!! Berget var mycket närmre och tydligare!


Fortfarande lite skraj.. såå högt upp!!





Min älskade man.. titta bakgrunden!!!



Blir fortfarande helt förstummad när jag tänker tillbaka! Jag ville aldrig åka ner därifrån! Hade vi haft Emilia och Linnea med oss så hade jag byggt en koja i skogen och vägrat gått ner!


♥ Innan jag dör, så ska jag ge mig ut på en vandring i Alperna! 


Gillar ni läget?


Bästaste bröllopsresan ever!!
Nedanför ser ni Geneve!


Ned kom vi iallafall.. och pang! så var hösten där! Och inte nog med det.. Det var dags för min käre make att bli gammal och grå.. numera 30 åring!

Och nu kommer det roliga.. mannen min skulle välja ut en restaurang..vilken som helst, kosta vad det kosta vill! (för det är rätt dyrt i Geneve) Fyller man 30 så gör man och det ska ju firas! Gissa vad han väljer?


PIZZA och ÖL!!
Men absolut inget fel i det! Det var jätte gott och vi hade mycket trevligt! Och i ärlighetens namn så hade jag nog gjort lika dant!


God öl hade dom också!


Världens bästsaste! Grattis igen min älskade make!


Rent!
Får absolut inte glömma skriva ner hur grymt rent det var i Geneve!
När man vaknade på morgonen och gick ut så var gatorna oftast blöta, inte för att det hade regnat utan för att folk typ "skurar" marken! Och stod det inte en man och tvättade rent alla skyltar så var det någon som sopade någonstans.. Superrent! Inga sopor låg slängda eller ihopblåsta i något hörn.. Rent!


Herren och Fruen tackar alla så hjärtligt för att ni gjorde detta möjligt för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0