Moster!

I maj 2012 ska jag få den äran att bli moster! Det är min lillasyster Rebecka och hennes Jimmy som går i väntans tider! Och jag är så lycklig för deras skull!
I största allmänhet blir jag alltid glad för folk som har förmånen att kunna bli gravida, det är inte så lätt alla gånger, och jag blir ännu gladare för alla underbara kvinnor och män som har möjlighet att få hjälp då det behövs.. att möjligheten finns tycker jag är helt fantastiskt!
Men, när det är ens egna lillasyster som går i väntans tider så bara spricker jag av glädje!
Min syster kommer vara så less på mig i slutet av den här graviditeten att hon förmodligen kommer be mig fara och flyga! Såå kul!!! woohooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0