Skooorr.. grrr!

Sitter och småsneglar på mina vinterskor.. mina übervarma vinterskor, och bara lääängtar efter att snön ska dala ner! Få slänga på sig varmfodrat från topp till tå! Ut med en ryggsäck full med varm choklad och äggmackor! Slå sig ner i en pulkabacke och bara mysa!
Men.. sen slog det mig.. att jag förmodligen inte bara kommer hänga i pulkabacken i vinter.. Det kan hända, tro´t eller ej, att jag beger mig ut på annat trevligt! Och då kan jag ju bara inte stå där i mina fulsnygga (men ack så varma) stövlar..
Förstår ni hur jag tänker?
Blev dökär i den här från Eurosko..
eller den där..
eller.. den här...
eller den här..
eller en stövel.. ♥
Jag kan ju omöjligt välja!!!

Nu ska jag hoppa ner i soffan brevid min kära underba make och lägga huvudet på sne och blinka lite med ögonen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va är det för spännande mån tro???

2011-10-31 @ 08:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0