Visning

Har nyss kommit hem från ännu en husvisning!
Ett mysigt litet hus på landet! Stor och fin tomt där barnen kunde springa omkring och leka på sommrarna, katterna kunde vara ute och jaga möss hur mycket de ville.. och bäst av allt.. en vedspis! (även om den kanske inte riktigt gick att använda)
Ett litet problem bara.. Jag har ju inget körkort! Det går bara inte att komma ifrån, även om huset kanske hade påskyndat mitt körkortstagande en aning. Fast å andra sidan så hade det säkert gått att löst på andra sett.
Ytterligare ett problem, som för många inte är ett problem..men ja, man måste ju ha det i beräkningen iallafall..  Bor man på landet så får man räkna med att skjutsa och hämta, hämta och skjutsa..(barnen) och de blir äldre och vill umgås med kompisar.. så sitter man där sen på fredagskvällar och väntar på att man ska åka och hämta en unge någonstans.
Mysigt med landet, men inte för oss.. inte nu. Dessutom, om jag känner mig själv rätt så skulle jag fått lappsjukan direkt! Jag är värre än barnen och klättrar på väggarna om jag inte får komma ut och träffa folk varje dag! (nästan)
Titta här om ni vill se ------> HUS

Kommentarer
Postat av: maria

Fiiiin blogg-design!!!!

2011-10-18 @ 13:11:25
URL: http://ekersens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0