Mustig köttgryta!

Min Ernst bjöd familjen på god köttgryta idag! Mycket gott, det bara smälte i munnen på en! Pricken över i:et, ett glas rött!

Så nu sitter vi här, lite smått övermätta.. ni vet sådär på gränsen till att man bara säger "Tack och hej" och bäddar ner sig i sängen och jäser.. nästan så!


Nea njuter av maten

Och på tal om ingenting.. Jag har märkt att min text liksom krymper ihop när jag lägger upp inläggen.. mellanrader försvinner.. Så jag ber om ursäkt för att det är lite svårläst ibland.. ska försöka komma på någon bra lösning!

Idag var vi hos bestemor och moffen ♥.. Fick låna en bok av mormor som jag genast slängt mig in i..
Morgan Alling - Kriget är slut
Kunde knappt lägga ifrån mig boken, den trollbinder en.. Av olika skäl så kan jag känna med honom..
Ögonen blir alldeles blötlagda när man läser om hur hans uppväxt varit.. helt ofattbart!

Sen passade jag på att fota deras gamla symaksin som dom vill bli av med..


Intresserad? Den är otroligt vacker!


Millans nya pose! Hahaha.. min lilla moviestar! Så fort hon ser en kamera så slänger hon upp ena armen och vinklar foten lite!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0