otryggt!

En man skjuten i halsen i märsta, norrbackavägen.. några hus ifrån oss!

Det är verkligen på riktigt.. Och jag skulle kunna packa ner hela vårt hem, rycka loss hela lägenheten från betongstommen och i en lyftkran köra iväg vår trygga borg långt långt härifrån.. hellst redan igår!
Jag vill inte bo här.. fan! Det är B A R N som är ute och leker här på gården, det är små barn.. och det spelar ingen roll om det är uppgörelse allt det här handlar om, för det finns barn runt omkring! Jag blir rädd..och arg!
Kör ut i skogen och ha ihjäl varandra.. fine.. men inte såhär, bland barnfamiljen och allt..
Jag känner mig inte trygg i mitt hem.. tjejerna sover i våran säng i natt, och jag kommer sitta bänkad på hemnet i fortsättningen (som om jag inte gjort det tidigare) Nu måste vi bort..!

Kommentarer
Postat av: jenny

Men usch!! Jag förstår dig till 100 %

2011-09-18 @ 23:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0