söndagsmorgon..

dag 11..

Söndagsmorgon.. uppe med tuppen, druckit ett gäng koppar kaffe.. tjejerna leker i sitt rum..gubben städar (vad annars?) och jag tog mig lite tid att fillidutta med lite kort.. Så kul, även om jag inte fattar hälften av allt skoj man skulle kunna göra med en kamera och photoshop..

(hett tips.. ikväll sänder kunskapskanalen första avsnittet av "Mästerfotografens hemligheter"..kl 21:00) Jag kommer garanterat sitta bänkad!


sötnöten Walter har lämnat oss.. skönt, för att min man numera kan andas normalt här hemma.. sorgligt, för att han spred så mycket glädje den lilla lurven!

Eftersom folk undrar hur jag tänkte när jag tog hem en hund till min allergiska man så ska ni få ett par alternativ.. välj själv!

1. Jag är en fruktansvärd hemsk människa och tänker bara på mig själv.. brydde mig alltså inte om att min man var allergisk

2. Jag försökte helt enkelt ta livet av honom

3. Jag frågade honom om det var okej, vi testade att ha walter hos oss en natt och dag vilket gick bra, och sen blev Micke dunderförkyld några dagar innan Walter kom vilket gjorde att han blev ännu mer känslig..

Så.. nu hoppas jag att vi fått det ur världen..


Ute i skogen och leker! Finns inget bättre!


Kommentarer
Postat av: Dominique

Hello !

Today i was looking on the iternet (just fot fun) what i would find under the name of my grandfather, Walter Bott (he was a brother of the German painter Francis Bott and my mother Sonja Bott was the doughter of Walter) and your 'moggika.blogg.se' came in site. As i looked on this site i saw this very VERY cute dog (little dark ears, a little white body), it is looking exactly as the kind of dog i am looking for!!! Can you tell me what kind of dog this is, please!! Thank you in advance, i hope i can find such a dog in Holland. Best regards, Dominique

2011-11-12 @ 23:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0